Primera fase de la renovació dels lavabos

Després de la renovació total de la calefacció de l’institut el curs anterior, aquest any hem iniciat la renovació dels lavabos. A més a més, i seguint les propostes de l’alumnat de 1r d’ESO fruit del projecte interdisciplinar “Mompou, posa’t guapo!”, s’han instal·lat dispensadors de paper i de sabó de mans. Esperem que l’alumnat cuidi aquestes noves instal·lacions i puguem continuar la renovació els cursos següents.

1. Montse Bordanova

Magnífic! Una renovació que cal que tothom valori i respecti.
    Si mica en mica es van fent millores serà en benefici de tota la comunitat educativa.
    Endavant amb el projecte Mompou posa’t guapo!