Premis proves Cangur 2022-23

El passat dijous dia 4 de maig van sortir publicades les llistes de premis amb les millors puntuacions de les proves Cangur als diferents cursos. A cada nivell hi van participar milers de noies i nois de tot Catalunya, i només els que que van quedar entre les posicions de 1 i 15 del global van rebre un premi de l’organització, i van tenir l’oportunitat d’assistir a una jornada festiva que es va celebrar el dia 23 de maig al Palau de Congressos de l’espai firal de Montjuïc a Barcelona.

Tot i que és molt difícil treure un premi global, a l’institut Frederic Mompou vam tenim la gran sort de comptar amb dos premiats de primer de batxillerat, que són:

• CARLOS MEDINA GÁLVEZ
  • ORIOL ROBERT HARO

Carlos, Oriol, us donem la més sincera enhorabona! Estem molt orgullosos de vosaltres i del que heu aconseguit. No és gaire fàcil ser entre els 15 primers alumnes de tot Catalunya, sobretot tenint en compte el volum de persones que es van presentar a les proves. MOLTES FELICITATS!!!

No només el Carlos i L’oriol estan d’enhorabona. Aquí a l’institut també vam premiar els alumnes que millor van fer les proves a l’institut. Hem tingut tres guanyadors per nivell:

1r ESO: 1r premi: Ivan Georgiev Krastev; 2n Premi: Yolanda Audalian Eganyan; 3r premi: Elias Sotelo Encina

2n ESO: 1r premi: Maria Lozano Macías ; 2n Premi: Izan martínez Gómez ; 3r premi: Joan Segura González

3er ESO: 1r premi: Victor Santisteban Enrich ; 2n Premi: Daniel Montero Baños ; 3rr premi: Eloy Navarro Gil

1r Batxillerat: 1r premi: Carlos Medina Galvez ; 2n Premi: Oriol Robert Haro ; 3r premi: Daniel Mojarro Ardoy

2n Batxillerat: 1r premi: Miquel Barceló Solà ; 2n Premi: Isaac Rodriguez Calafell; 3r premi: Gurinder Singh Multani

A continuació podeu veure algunes fotos de l’acte de lliurament de premis a l’institut.

Moltes gràcies a tots per la vostra participació i implicació!