Preinscripció ESO curs 19-20

Calendari

El termini previst per a presentar la sol·licitud és del 29 de març al 9 d’abril.

Horari de secretaria: de dilluns a divendres de 9h a 13h30, i dilluns a la tarda de 15h a 16h30

Sol·licitud

S’ha de lliurar al centre marcat en primera opció. Podeu descarregar-vos la sol·licitud clicant AQUÍ.

Criteris de prioritat

Per a l’ESO s’apliquen els següents:

1. Criteri específic de prioritat

Tenen preferència els alumnes que procedeixen de centres i ensenyaments adscrits. En el cas de l’institut Frederic Mompou, són centres adscrits totes les escoles públiques de Sant Vicenç dels Horts.

2. Criteris generals

• Si hi ha germans matriculats al centre o el pare, mare, tutor legal hi treballa: 40 punts.
  • Per proximitat del domicili o del lloc de treball al centre sol·licitat en primer lloc (només una opció):
    • Domicili a l’àrea de proximitat del centre: 30 punts.
    • Lloc de treball a l’àrea de proximitat del centre: 20 punts.
    • Domicili al mateix municipi del centre: 10 punts.
  • Si el pare, mare o tutor legal reben l’ajut de la renda garantida de ciutadania: 10 punts.
  • Per discapacitat igual o superior al 33% de l’alumne o d’un familiar de primer grau: 10 punts

3. Criteri complementari

• Pel fet de formar part d’una família nombrosa o monoparental: 15 punts.

Tota la informació la trobareu al següent enllaç: