Montserrat i l’Escolania

FOTOS AQUÍ

Dilluns 13 de maig,  els alumnes de 2n de l’ESO vam fer una sortida  a Montserrat. El següent article està escrit per alumnes de 2nC

Vam anar fins allà amb transport públic: primer els Ferrocarrils fins a Monistrol i després el cremallera.

Un cop a dalt, vam caminar fins a la creu de Sant Miquel on vam fer-nos unes quantes fotos. A les 12h havíem de ser a l’oficina d’informació per visitar les instal·lacions on viuen els nens de l’escolania. A les 13h la mateixa guia que ens va acompanyar, ens va deixar just davant de l’altar per poder sentir una Salve i el Virolai cantat per l’escolania acompanyada de l’orgue de la Basílica. Ens va agradar i emocionar sentir aquelles veus blanques tan boniques, una experiència que no oblidarem.

A l ‘acabar vam anar cap a la plaça a dinar i vam estar voltant fins que va ser l’hora de tornar. Un altre cop cremallera, tren i cap a casa! Aquesta sortida ha estat molt interessant per tenir l’oportunitat de sentir música en directe i per conèixer com és la vida d’un escolà.