Let’s talk! Tenim auxiliar de conversa a 1r i 2n d’ESO!

Aquest curs, per primer cop, tenim un auxiliar de conversa que treballarà amb l’alumnat de 1r i 2n d’ESO. El curs passat sols comptàvem amb aquest suport a 1r d’ESO, a través d’una subvenció de l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts. Això continuarà així ara a primer, però a segon serà gràcies a la col·laboració i finançament de l’AMPA. Una mostra més de la seva gran vàlua i recolzament a l’alumnat i al professorat.

Continuarem treballant amb Sant Vicenç English Academy ja que estem molt satisfets amb els resultats aconseguits durant el curs passat.

El nostre auxiliar de conversa és en William Mateo Allton, que com podeu deduir pel seu nom la seva llengua materna és l’anglès. En William fa poc ha acabat d’estudiar un grau universitari de cinema documental, i a més s’ha format com a professor d’anglès superant el curs CELTA (Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages).

En William ens ajudarà a reforçar i millorar l’expressió oral. En petits grups de 4 o 5 persones treballarem ‘Speaking’ a partir de jocs, diàlegs, converses… Activitats lúdiques i competencials relacionades amb el temari de classe. Com que treballa amb grups molt reduïts, els alumnes se senten més segurs i els ajuda a superar la vergonya inicial de parlar en una llengua estrangera.

Estem segurs que aquest curs aquesta experiència també resultarà molt enriquidora!