L’Ana Méndez, alumna de 4t ESO, participa a l’acte central del 25N a la Vicentina

El 25 de novembre passat es va celebrar el Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones, i la nostra alumna de 4t d’ESO Ana Méndez va participar a l’acte central del 25N a Sant Vicenç, que organitzava l’ajuntament. A les fotos se la veu llegint part del Manifest Institucional.

Podeu veure fotos de l’acte clicant al següent ENLLAÇ.

Estem molt orgullosos de que l’Ana participi de forma activa en aquest tipus d’esdeveniments, que el que volen és aconseguir una societat més justa i igualitària. La implicació dels joves en causes justes fa que el món sigui un lloc millor per viure.

També podeu veure l’acte sencer al següent VÍDEO.