L’alumnat de 3rAO es gradua dels MOP

El passat 27 de maig ens vam reunir a la Fundació “Maria Auxiliadora” per a acomiadar-nos dels tallers prelaborals que ha estat realitzant l’alumnat de 3r Aula Oberta. Va ser un esdeveniment molt emotiu en què els educadors, les educadores i la coordinació i direcció de la fundació van voler destacar la feina que els nois i noies havien dut a terme durant el curs.

Els educadors que han treballat amb els nostres alumnes en els diversos tallers els van lliurar un diploma i molta estima.

Es tracta d’un entorn molt diferent de l’institut on els nois i noies fan activitats més pràctiques i aquest curs han estat molt cuidats, ja que pel protocol covid han estat separats els diferents instituts del municipi que gaudeixen d’aquest recurs. És tot un privilegi poder estar en aquest entorn amb persones que es preocupen tant pel desenvolupament global dels joves treballant moltes competències que després necessitaran per la vida diària.

Aquest són els testimonis dels nois i noies de 3r AO:

Rubèn: “M’he divertit bastant i m’han agradat tots els tallers”
Mehdi: “Ha estat molt bé i he après moltes coses interessants de la vida com soldar i respectar el medi ambient”
Claudia: “A les classes et fan sentir molt còmode”
Víctor: “Els educadors són molt macos”
Kilian: “El MOP ha estat molt divertit”.
Ingrid: “Són maneres diferents d’aprendre”
Damián: “Les classes són més fàcils i més pràctiques que a l’institut”
Cristian: “M’ho he passat molt bé!”

La Vanessa Plans, coordinadora dels MOP, també ha volgut compartir les seves impressions sobre ells i elles: “El projecte dels MOP ha acostat als alumnes de 3r d’ESO a encarar el seu futur i a poder descobrir diversos oficis i a assolir diverses competències del món prelaboral. Aquest any els alumnes han participat activament del recurs i l’han aprofitat molt bé. Han estat capaços d’adaptar-se al projecte amb totes les mesures i restriccions sobre la covid, assumir les competències específiques de cada taller, i esforçar-se i aprendre dia rere dia. Han treballat molt durant aquest curs i el resultat ha estat molt positiu. Realment, moltes felicitats a tots i totes per la vostra gran implicació i pel vostre gran resultat! ”

Gràcies a tota la feina de tots els participants en aquest projecte!