La música que escoltem

Els alumnes de 4AO han volgut fer una estudi sobre diferents aspectes relacionats amb la música que escoltem alumnes i professors a l’institut. Per fer-ho van passar enquestes a 6 alumnes de cada classe i a un grup de professors. Van organitzar les dades, van fer les gràfiques i van descobrir que

1. L’estil més escoltat és el reggaeton en tots els grups excepte en el dels professors, que escolten majoritàriament pop-rock.
  2. El temps dedicat a escoltar música està molt repartit. Els professors són els que dediquen menys temps a escoltar música.
  3. Tant els alumnes com els professors escolten més música a casa que a cap altre lloc.
  4. Per a tots els grups d’alumnes el cantant més escoltat  és Bad Bunny. Els professors tenen gustos més variats.
  5. L’idioma preferit pels alumnes per escoltar música és el castellà. A la majoria de professors els és indiferent.