La Mina Naz de 2n ESO E ens presenta el seu país

La setmana passada, a classe d’anglès de 2n ESO E, la Mina Naz ens va fer una exposició en anglès del seu país, Pakistan. Tots els seus companys de classe estaven molt interessats a conèixer la música tradicional, l’esport nacional o la geografia del seu país. Després de la seva presentació, els nois i noies de 2n E han fet preguntes en anglès sobre l’exposició.

Ha estat una activitat molt enriquidora, ja que hem pogut practicar l’anglès i hem conegut millor la nostra companya Mina.

La Mina és una alumna nouvinguda que ha arribat a Catalunya fa ben poc des del Pakistan. La seva llengua materna és l’urdú, però parla perfectament l’anglès, i és una sort que la tinguem a classe per conèixer de primera mà realitats diferents de la nostra, i també per poder practicar l’anglès.

Ara la Mina està aprenent català al nostre país, i durant unes hores a la setmana va a fer reforç de català amb altres alumnes nouvinguts de l’institut.

Gràcies Mina per la teva presentació!