Inici del curs 2017-2018

El proper dimecres 13 de setembre serà el dia de les presentacions a l’institut. L’alumnat es trobarà amb uns plafons a l’entrada del centre amb les llistes dels grups classe perquè tothom pugui veure quin és el seu grup, aula i tutor. Després de buscar-se a la llista, baixaran cap al pati i hauran de buscar el cartell amb el seu grup. Allí els esperarà el seu tutor o tutora amb qui es dirigiran cap a l’aula. Un cop allà se’ls explicarà l’horari, les matèries que cursaran i el professorat que els farà classe. Per aquesta presentació només cal que portin un bolígraf i llibreta o full de paper per apuntar-se algunes dades. Els de 1r d’ESO també cal que portin els deures d’estiu (us els podeu descarregar des del menú/documents/documents escolars) i els lliurin al tutor o tutora i faran un petit recorregut per l’institut per tal que s’ubiquin i puguin conèixer el seu nou el centre.

Alumnat de 1r i 2n d’ESO i batxillerat ha de ser a l’institut a les 9h. del matí.

Alumnat de 3r i 4t d’ESO ha de ser a l’institut a les 11:30h. del matí.

Les classes en horari habitual de 8 a 14:30h. començaran el dijous dia 14 de setembre.