Festa de Sant Jordi a l’Institut

Sant Jordi 2Sant Jordi 1FOTOS DE LA JORNADA AQUÍ!

Avui divendres 21 d’abril hem celebrat a l’institut la festa de Sant Jordi. A partir de les 11h., ha començat la celebració de la diada de la rosa i el llibre.

D’ 11h a 12h celebració de la diada al pati de l’institut, a càrrec de l’AMPA. Hi ha hagut venda de roses, intercanvi de llibres de segona mà, repartiment de xocolata i melindros i també sucs de taronja, lliurament de premis literaris i del concurs de cartells de Sant Jordi, exposició de cartells de Sant Jordi al vestíbul de l’institut, música i molt bon ambient.

De 12h a 13:30h hi ha hagut activitats diverses segons els diferents cursos:

Per als alumnes de 1r i 2n ESO s’han fet tallers relacionats amb la diada de Sant Jordi, a càrrec de professorat de l’institut i mares i pares de l’AMPA i mares i pares delegats: marcs de fotos de Sant Jordi, punts de llibre, cupcakes amb roses de poma, etc.

Pels alumnes de 3r i 4t ESO hi ha hagut activitats esportives i una esbojarrada gimcana de Sant Jordi amb proves divertidíssimes: els petons de la princesa, cavallers i cavalls, dona’m corda, etc.

Pels alumnes de 1r i 2n de Batxillerat s’ha ofert un recital poètic al gimnàs-sala d’actes amb música de Frederic Mompou, a càrrec d’una  pianista i d’una actriu professionals.

A les 13:30 han finalitzat tots els actes a l’institut, i també les classes. Els alumnes han marxat doncs a casa seva a partir de les 13:30. L’autobús de Sant Vicenç ja estava avisat, i ha passat una hora abans del que és habitual.