Festa de Sant Jordi 2019: tallers literaris i concert!

FOTOS AQUÍ

Avui dimarts 23 d’abril celebrem a l’institut la festa de Sant Jordi. A partir de les 11h. començarà la celebració de la diada de la rosa i el llibre. Aquest és el contingut de la festa enguany:

D’ 11h a 12h celebració de la diada al pati de l’institut amb un esmorzar a càrrec de l’AMPA. Hi ha  venda de roses, intercanvi de llibres de segona mà, lliurament de premis literaris i del concurs de cartells de Sant Jordi, exposició de cartells de Sant Jordi al vestíbul de l’institut, música i molt bon ambient. De 12h a 13:30h hi ha activitats diverses segons els diferents cursos:

Per als alumnes de 1r i 2n ESO s’han preparat tallers relacionats amb la diada de Sant Jordi a càrrec de professorat de l’institut: Slimes, el moc del drac de Sant Jordi, Fem roses de poma, haikus, Fem la colònia de la princesa de Sant Jordi, etc.

L’alumnat de 3r i 4t d’ESO i batxillerat  gaudirà, de 12 a 12:45h., d’una gimcana de tallers literaris “No te’ls acabaràs!”: xapes, photocall, memory, punts de llibre, divises, trencaclosques, geocatching. Aquests tallers han estat organitzats pels companys i companyes del departament de llengua catalana i literatura. També hi haurà el lliurament dels premis literaris de les categories B i C. A partir de les 12:45h. tenim programat un concert a càrrec del grup LEMOIZZ.

A les 13:30h. donarem per acabada aquesta jornada lúdica i cultural que és la diada de Sant Jordi al nostre institut. Esperem que tothom s’ho passi molt bé!!