Festa de Sant Jordi 2018

-FOTOS AQUÍ- Avui dilluns 23 d’abril hem celebrat a l’institut la festa de Sant Jordi. A partir de les 11h., ha començat la celebració de la diada de la rosa i el llibre.

D’ 11h a 12h celebració de la diada al pati de l’institut, a càrrec de l’AMPA. Hi ha hagut venda de roses, intercanvi de llibres de segona mà, repartiment de xocolata i melindros, lliurament de premis literaris i del concurs de cartells de Sant Jordi, exposició de cartells de Sant Jordi al vestíbul de l’institut, música i molt bon ambient. De 12h a 13:30h hi ha hagut activitats diverses segons els diferents cursos:

Per als alumnes de 1r i 2n ESO s’han fet tallers relacionats amb la diada de Sant Jordi, a càrrec de professorat de l’institut: Slimes, el moc del drac de Sant Jordi, Fem roses de poma, haikus, Fem la colònia de la princesa de Sant Jordi, etc. L’alumnat de 3r i 4t d’ESO han fet cinefòrum amb “Segon origen” i “La casa de Bernarda Alba”: dues adaptacions cinematogràfiques d’obres literàries. Per als alumnes de 1r i 2n de Batxillerat s’ha ofert el recital poètic “Dones sonores” al gimnàs-sala d’actes, a càrrec d’una  pianista i d’una actriu professionals.

A les 13:30 han finalitzat tots els actes a l’institut, i també les classes. Els alumnes han marxat doncs a casa seva a partir de les 13:30. L’autobús de Sant Vicenç ja estava avisat, i ha passat una hora abans del que és habitual.