Festa de la Pau 2022

Avui, dia 21 de desembre, hem dedicat la darrera jornada a celebrar diferents activitats de caràcter lúdic i festiu per tot l’alumnat de l’institut.

Els nois i les noies de 1r cicle de l’ESO han realitzat diferents tallers que l’equip de professors ha preparat: decoració nadalenca, soldadura, galetes, relaxació, coreografies, etc. Podeu consultar les FOTOS i VÍDEOS AQUÍ.

L’alumnat de 1r de batxillerat s’ha encarregat de preparar una gimcana pels nois i noies de 3r i 4t d’ESO per tot el pati. Tenen un ampli ventall de proves i cadascuna és puntuada. Hi haurà premis pels primers classificats! Podeu consultar les FOTOS AQUÍ.

Finalment, l’alumnat de 2n de batxillerat ha gaudit de la visita de la senyora Patrícia Buckley de Memorial Democràtic, que ens ha fet una xerrada sobre la guerra civil espanyola, les seves causes i conseqüències, a partir de l’experiència del seu avi Henry Buckley, fotògraf i corresponsal de guerra irlandès. Podeu consultar les FOTOS AQUÍ.

Per acabar el dia, s’ha fet el lliurament de notes del 1r trimestre.

A part de les fotos i vídeos que podeu trobar als enllaços, us en deixem unes quantes a continuació:

La comunitat educativa de l’institut Frederic Mompou us desitja molt bones vacances,

un bon Nadal i un millor any 2023 carregat de salut i felicitat!