Estada lingüística a Montpeller

Per segon any consecutiu, els alumnes de 3r de l’optativa de Francès han fet una estada lingüística de 3 dies a Montpeller. Durant l’estada han assistit a classes de francès durant el matí i han estat allotjats en famílies franceses, la qual cosa els ha permès fer una immersió en la llengua francesa força important. D’aquesta manera, els alumnes han pogut posar en pràctica els coneixements apresos a classe i també millorar significativament la seva capacitat d’expressió i de comprensió oral, a més a més de conèixer una de les ciutats més joves i dinàmiques del sud de França.

L’experiència ha estat molt positiva per tots, tant per als alumnes, que han hagut d’esforçar-se amb el francès per comunicar-se amb la família o moure’s per la ciutat, com per als professors, que han vist com els nois i noies s’han espavilat de manera excel·lent per resoldre els petits obstacles que han trobat durant l’estada. Per això, cal felicitar al grup per la seva actitud positiva i per haver contribuït a fer que l’estada hagi estat tot un èxit. Esperem poder-la repetir-la en els propers anys.