Escola de pares. Eduquem en família: acompanyar els nostres fills i filles adolescents en la presa de decisions.

escolaparesmares2015_pres_1024Des de l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts i amb la col·laboració de l’institut i l’AMPA,  us proposem un taller de tres sessions de dues hores cada una els dimecres 18 i 25 de gener i 1 de febrer de 17:30h. a 19:30h. a la biblioteca de l’institut. Aquest taller pretén facilitar eines i recursos a les famílies per tal que puguin ajudar els seus fills i filles a establir un itinerari formatiu i professionalitzador adequat a les seves qualitats. Oferir orientació per acompanyar el procés maduratiu i emocional que comporta tota presa de decisions. Està adreçat a pares i mares amb fills adolescents de 12 a 18 anys.

Parlarem del clima familiar, l’establiment d’objectius i la presa de decisions. El procés de maduresa personal, el desenvolupament de la pròpia identitat i les competències bàsiques. Coneixerem els recursos i alternatives de l’entorn relacionats amb els itineraris formatius i laborals possibles.

Les sessions es plantegen a partir d’una metodologia activa i participativa basada en dinàmiques i tècniques que afavoreixin el diàleg, l’expressió d’idees i experiències dels participants al voltant dels temes plantejats. Per complementar els continguts treballats s’utilitzarà el suport audiovisual.imatge_eduquem_en_familia

US HI ESPEREM!!