Escape Room en anglès, amb l’alumnat de 3r ESO

El dijous 23 de febrer, els alumnes de 3r ESO van participar en un Escape Room organitzat i dissenyat per un equip de professionals que treballen a l’Escape Room Escoles. Es tracta d’un equip d’escapers, coaches, professors, mestres i monitors que es dediquen a preparar experiències com la nostra.

Abans de començar l’activitat van ambientar la nostra biblioteca per fer-nos sentir més implicats en la tasca que ens proposaven. Vam treballar en petits grups i ens hem ajudat per tal d’acabar la missió abans que s’esgotés el temps. Cada grup tenia assignat un color.

Els alumnes han fet servir les seves habilitats detectivesques per resoldre el repte! Cada grup havia de trobar un tros de cable per tal de desactivar una bomba. En cas contrari esclataria, fent volar tot l’institut! Les proves eren molt diferents: saltar a la corda, fer puzles, moure amb èxit un cub de rubik… Cada prova resolta et donava una nova pista i et portava a una altra prova. També podien aconseguir monedes. Qui més tenia guanyava un petit premi. Clar, tot era en anglès i això també suposava per alguns un repte lingüístic!

Ha estat una activitat molt engrescadora. Els alumnes han gaudit alhora que han millorat la seva competència lectora, escrita i oral en una llengua estrangera, en aquest cas l’anglesa. En acabar tots ells van rebre un diploma d’escapista que acredita la seva col·laboració i participació en aquesta experiència.

Enhorabona per haver escapat i desactivat la bomba!

Challenge accomplished!