Ens visiten els nois i noies de 6è de La Vinyala

Aquest matí ens han visitat els nois i noies de 6è de l’Escola La Vinyala. Han arribat a dos quarts de deu del matí i els hem rebut a la biblioteca del centre. Després d’una breu benvinguda per part de l’equip directiu, alguns alumnes nostres de 1r d’ESO que van estudiar a La Vinyala els han explicat una mica la seva experiència a l’institut, però sobretot els han volgut tranquil·litzar i animar-los a fer un bon sisè de primària perquè, tal i com han dit ells, un bon sisè vol dir èxit assegurat a 1r d’ESO. Després els hem dividit en tres grups i han visitat el centre tot fent petites activitats al taller de tecnologia, al laboratori de biologia i a l’aula de música. Finalment hem anat tots plegats a esmorzar a la cantina i allà tot l’exalumnat de La Vinyala que fa 1r d’ESO al nostre institut ha pogut saludar-los i parlar amb les mestres que havien tingut. Tots plegats ens ho hem passat molt bé!