Els resultats del projecte “Mompou posa’t guapo” ja són una realitat!

El darrer curs 20-21 els nostres alumnes de 1r d’ESO van fer el projecte Mompou posa’t guapo. En aquest projecte les noies i els nois de cada grup-classe fan una proposta de millora per al nostre centre, a continuació presenten aquestes propostes a la resta d’alumnes i se celebra una votació en la qual participa tot l’institut.

Tal com vam publicar el curs passat el resultat de la votació va estar molt igualada entre 3 de les 4 propostes. Les 3 propostes més votades van ser el muntatge d’una taula de joc al pati, la instal·lació de miralls de vinil als lavabos de l’institut i el canvi de les portes de les aules de 1r d’ESO. Doncs bé, en el dia d’avui podem anunciar que hem pogut portar a terme aquestes propostes. Des de l’inici de curs s’han canviat les portes més malmeses de les aules de 1r d’ESO, s’han instal·lat els  miralls de vinil als lavabos d’alumnes i per fi aquesta setmana s’ha col·locat al pati una taula de ping-pong.

Esperem que gaudim d’aquestes millores i que entre totes i tots siguem capaços de tenir-ne cura.