Eleccions al Consell Escolar de l’institut: resultats de les votacions

Els passats dimarts 23 de novembre i dimecres 24 de novembre vam celebrar a l’institut les eleccions al Consell Escolar de l’institut, per renovar una part dels seus membres.

En el cas del sector famílies, les eleccions van ser el dimarts, i es va aprofitar l’estona de sortida de l’alumnat de l’institut per fixar l’horari de votacions. La participació no va ser gaire alta, només hi van acudir 18 pares i mares a votar, però sí que va ser molt superior a la participació tres anys enrere. En el cas del sector alumnat, les eleccions eren dimecres, i la vocal i secretària de la mesa electoral (l’Alèxia Garcia) va passar per totes les aules perquè l’alumnat pogués dipositar el seu vot. Del sector professorat, es va convocar un claustre extraordinari el mateix dimecres 24 de novembre per escollir els representats al consell escolar. Del sector PAS i PAE, van escollir els seus representants en una reunió.

Aquests són els nous representants del Consell Escolar de l’institut, escollits en les eleccions:

• Sector famílies: María José González (mare de la Izel Acosta de 1r ESO) 15 vots; Isabel de Cruz (mare de l’Anna i la Neus Azorín de 1r ESO i 1r Batx) 10 vots; Lídia Ferri (mare de l’Alexandra López de 1r ESO) com a representant de l’AMPA
  • Sector alumnat: Ainara Castillo de 4t ESO 160 vots; Joel Moliner de 3r ESO 152 vots
  • Sector professorat: Mònica Vallès 51 vots; Eva Sánchez 40 vots
  • Sector PAS: Marina Sevilla 4 vots