El resultat de la votació del projecte Mompou, posa’t guapo!

El passat dijous 8 d’abril va tenir lloc la votació del projecte Mompou, posa’t guapo! al nostre institut. Els nois i noies de 1r d’ESO van exercir els rols de presidents/es, vocals  i interventors/es a les diferents meses electorals que van muntar a cadascuna de les zones del pati. Tots els i les alumnes del centre van tenir la oportunitat de votar una de les cinc idees proposades. Aquí teniu algunes de les fotos del dia de la votació.

La participació en la votació va ser del 42% i l’opció més votada va ser la proposta de 1rC amb un 27% dels vots recollits. Un cop finalitzat el projecte els nois i noies han realitzat uns vídeos que sintetitzen tota la feina realitzada durant el projecte. En aquest projecte els alumnes han valorat diferents propostes de millora per al centre, han buscat pressupostos, han realitzat entrevistes a professors/es i alumnes d’altres cursos, han elaborat tots els materials de campanya i han fet difusió de les seves idees a l’institut i a través de les xarxes socials. A continuació us deixem alguns d’aquests vídeos.

L’equip de professors i professores de l’equip de projectes estem molt orgullosos de la feina realitzada per tot l’alumnat i per la implicació que han demostrat durant tot el procés.