Distincions PAU 2023

El passat dissabte 4 de novembre es va celebrar a l’Auditori de Barcelona l’acte de lliurament de les Distincions PAU 2023, que reconeix l’esforç i la bona feina fet per part de l’alumnat de 2n Batx que va obtenir una nota igual o superior a 9 a la fase general de les proves de selectivitat del passat mes de juny. Aquest acte va comptar amb la presència del president de la Generalitat de Catalunya senyor Pere Aragonès, de la consellera d’Educació senyora Anna Simó, i del conseller de Recerca i Universitats senyor Joaquim Nadal, entre altres càrrecs importants. També hi estaven convidats famílies dels nois i noies homenatjats, i el seu professorat.

Des de l’institut Frederic Mompou, estem molt orgullosos de poder-vos dir que dos dels nostres alumnes van aconseguir una d’aquestes distincions, i que des de l’institut vam poder acompanyar-los a l’acte celebrat a Barcelona i donar-los l’enhorabona. Els nostres alumnes homenatjats van ser:

• Maria Xiaojun González, que va treure una nota de 9 a la fase general de les PAU.
  • Álvaro Ortega Osorio, amb una nota de 9’1 a la fase general de les PAU.

Va ser un acte senzill però molt emotiu, en què es van intercalar números musicals amb discursos diversos. L’acte va acabar amb una foto conjunta de tots els presents.

Us deixem amb algunes fotos i vídeos de l’acte, i des d’aquí desitgem tota la sort del món als nostres ja exalumnes Maria i Álvaro. Una abraçada molt forta!