Creative art interchange

dsc_0252_900x600Aquest curs el nostre centre torna a participar en el projecte “Creative Art Interchange” en el qual un seguit d’instituts de Barcelona comparteixen experiències artístiques amb centres de Chicago. Enguany el centre amb qui compartim l’experiència és el Lindblom High School. Tant els alumnes de visual i plàstica de 4t d’ESO del Frederic Mompou com els alumnes nord-americans han estat treballant el tema de “la nostra ciutat”. L’escola de Chicago ha fet una exposició prèvia dels treballs que enviaran al nostre institut. Aquests dies els treballs estan viatjant de Sant Vicenç a Chicago i viceversa. Quan els treballs arribin a l’Institut, muntarem una exposició amb les obres dels nois i noies de Chicago i amb les còpies dels treballs dels nostres alumnes. L’alumnat ha d’acompanyar la part visual amb una descripció en anglès sobre les característiques de l’obra que han fet. Alguns dels nostres alumnes estan mantenint comunicació amb els estudiants de Chicago via correu electrònic. Esperem que aquest projecte faci millorar la creativitat dels nois i noies.

lindblom-13-exterior-east-face-cropped-revised_846x600

untitled6_800x600 img_2213-1_800x600 foto-alumnes-de-chicago-_896x600 dsc_0610_1800x1200_900x600 dsc_0605_1800x1200_900x600