Concurs de cartells de Sant Jordi 2018

Com cada any per Sant Jordi, el seminari de Dibuix de l’institut ha organitzat el concurs de cartells. Segons les bases del certament, hi podia participar qualsevol alumne de l’institut amb tècnica lliure, i el cartell havia d’estar relacionat amb la festa de Sant Jordi.

Enguany hi han participat una trentena d’alumnes. El veredicte del premi es donarà a conèixer el dia de Sant Jordi a l’institut, durant l’hora del pati. Podeu veure les fotografies de tots els cartells clicant a l’enllaç de més avall, o bé visitant el vestíbul de l’institut. Gaudiu-ne!

FOTOS AQUÍ.