BAIX BOWLING LA VAILET 1 ESO B i 2 ESO A

FOTOS AQUÍ

Bowling foto grup1 i 2 ESOEls alumnes de 1 ESO B i 2 ESO A han estat els guanyadors de la lligueta d’aules netes dels seus respectius nivells i, com a premi, avui dimarts 6 de juny han estat convidats per l’institut a jugar gratuïtament un parell de partides de bitlles al Baix Bowling del Centre Comercial La Vailet de Sant Vicenç dels Horts. Tots s’ho han passat d’allò més bé llençant les boles per fer caure com més bitlles millor. Com ja sabeu, la lligueta d’aules és una competició entre tots els grups d’un mateix nivell per veure quin és el que manté la seva aula més endreçada i neta. Les revisions d’aula, que es fan durant tot el curs,  són quinzenals i les fan els propis alumnes, els delegats verds de cada classe, i el mateix personal de neteja de l’institut.