Alumnes de Batxillerat visiten la Fàbrica de l’Estrella Damm

El passat divendres 13 d’abril, l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat que cursa les matèries d’Economia de l’Empresa i d’Economia va visitar la fàbrica d’Estrella Damm. La visita estava organitzada en tres parts: la primera van poder descobrir el procés d’elaboració de la cervesa, feta amb 100% ingredients naturals i seguint la recepta original d’August K. Damm; la segona van observar la sala de cocció, els tancs de fermentació i la planta d’envasat, entre d’altres; i per acabar van gaudir d’un tast d’Estrella sense alcohol i d’un petit aperitiu.