Acte de lliurament de premis Narcís Lunes i Boloix

El divendres dia 8 de juny a les 19:00 hores va tenir lloc l’acte de lliurament de premis Narcís Lunes i Boloix al Molí dels Frares. L’acte va comptar amb la presència de l’Alcaldessa i del Regidor d’Educació. Els alumnes guanyadors van llegir el seu poema i un fragment de la seva narració. Les famílies van poder gaudir d’un acte amb una gran qualitat literària. Un any més, doncs, va ser un èxit gràcies al gran nivell del nostres alumnes.

Tant l’Alcaldessa com el Regidor van esperonar els nois i noies a presentar-se el curs vinent i van convidar a tots els nois i noies vicentins i vicentines que es presentin a aquest certamen literari.

Podeu veure més fotografies de l’acte si cliqueu: Aquí