Acte de graduació de 2n de Batxillerat

FOTOS AQUÍ

El passat divendres dia 17 de maig vam celebrar a l’institut l’acte de graduació de la promoció 2017-2019 de batxillerat. El José M. Márquez va fer el  discurs en nom del professorat i i la Carla  Diaz, el Joel Pareja i l’Héctor del Barrio  van fer el discurs per part de l’alumnat, i van fer també  de presentadors de les companyes que van actuar.La Bereniç del Pozo  va tocar al piano el vals nº10 de Chopin, la Marina Robles,al piano, i la Saray Cano, a la veu, ens van emocionar amb una canço melòdica “Lovely” de Billie Eilish and Khalid. Després va arribar el moment més divertit amb un monòleg a càrrec de la Paula  Sanz on, amb una  gran dosi d’humor, recordava als companys el millors moments dels dies de classe a 2n de batxillerat.

Per finalitzar l’acte les tutores dels diferents grups van lliurar  les orles commemoratives de la promoció amb les fotos de tot l’alumnat de 2n de batxillerat i del seu professorat. L’acte va acabar amb un sopar pels alumnes  a  l’antic menjador de l’institut. Va ser el moment de les abraçades, de les  fotos i de celebrar l’esforç fet i els reptes aconseguits. Recordeu que l’institut sempre serà casa vostra , us desitjem molta sort!!