Visita els nostres museus virtuals de la prehistòria

Els nostres alumnes de 1r d’ESO han estat realitzant un encàrrec molt important des de la matèria de projectes. En el context actual de la pandèmia fa molts mesos que no podem visitar museus i és per aquest motiu que vam encarregar als nois i noies que entre tot el grup classe elaboressin un museu virtual de la prehistòria.

Els alumnes de cada grup-classe s’han dividit en grups d’experts i han estudiat un dels nostres avantpassats. A partir de diferents activitats els alumnes han escenificat el comportament de diferents homínids, han estudiat les seves característiques anatòmiques i socials i han reproduït objectes per exposar en el seu museu.

Us animem a entrar a cadascun dels museus i fer una passejada virtual per la prehistòria.

Museu virtual de 1rA

Museu virtual de 1rB