Projecte 2nESO: melodies personalitzades.

La  setmana del 27 de gener els alumnes i les alumnes de 2n de l’ESO van encetar el projecte “Melodies personalitzades”, que agrupa les matèries de Música, Tecnologia i Física i Química. Aquest projecte pretén que els alumnes entenguin com la Física ens explica el so. En aquesta recerca els alumnes establiran experimentalment la relació entre les diferents notes musicals i les magnituds físiques que permeten la seva anàlisi, arribant a la construcció d’un instrument de percussió a partir d’estructures estables que ens mostrarà la Tecnologia, i la composició d’una melodia, que desenvoluparà el vessant creatiu i artístic dels alumnes. Com a producte final, els diferents equips hauran de presentar un vídeo-documental on es mostri el procés d’experimentació, d’afinació, de composició de la melodia  i del disseny i construcció de l’instrument. Esperem que les alumnes i els alumnes gaudeixin i aprenguin moltes coses amb aquest projecte.

Olga López, Magda Sala, Lurdes Casadevall i Juli Gómez

1. Montse Bordanova i Mundet

Bona feina! Enhorabona als alumnes i les alumnes que han treballat i han realitzar aquest projecte.
    Enhorabora també als professors i professores que han dirigit el treball de l’alumnat.