Torneig de voleibol a Cubelles maig 2019

FOTOS AQUÍ

El divendres 10 de maig de 2019 l’alumnat, acompanyat per les professores Marina Sánchez, Ana Tapia i Ester Bautista va participar en el torneig de voleibol organitzat com cada any a Cubelles.

Al llarg del curs intentem que els nostres alumnes a les classes d’educació física, aprenguin a resoldre problemes, dialogar, competir, superar-se, guanyar i perdre sense menysprear els companys, intentant gaudir de la practica dels diferents esports com element formador i integrador. Com tots sabem, l’esport aporta molts valors positius, entre d’altres el desenvolupament integral dels alumnes, l’augment de l’autoestima, millora el sentit de la responsabilitat, de l’autonomia i de la superació i acceptació de les pròpies limitacions, dels companys i les normes.

1. Montse Bordanova i Mundet

L’enhorabona per participar en aquest torneig, és una meravellosa oportunitat per treballar alguns valors que ajuden al llarg del procés vital.