Sortida tutorial de Cicles Formatius

El passat dijous 28 d’octubre l’alumnat de CAI i DAS del Flos va realitzar la sortida tutorial anual. Aquesta sortida té la finalitat de conèixe’ns tots i passar una estona divertida fora de l’aula.

L’alumnat de CAI va realitzar una passejada des de Canyelles L3 fins al mirador de Torre Baró, tot per camins i senders forestals, gaudint  de les impressionants vistes de la nostra estimada ciutat. Tot i l’amenaça de pluja, van tenir la gran sort de poder gaudir del dia.

Van esmorzar al castell de Torre Baró, i després van baixar fins al mirador per realitzar els diversos jocs a proposta seva: Mocador, Pica paret, el Llop, Coet, Collint cebes…..

Van riure, van caure, van escoltar música….. Però sobretot, van aprofitar per coneixes una mica millor en un entorn privilegiat molt a prop del nostre Institut.

L’alumnat de DAS va fer una excursió als búnquers del Carmel, allà van esmorzar i van poder aprendre una mica més sobre la història de la ciutat mentre gaudien d’unes vistes fantàstiques de Barcelona.

Després van jugar a jocs de coneixença com el pistoler, el llop, mímica grupal i fins hi tot van fer uns quants tik toks!

Si entreu a les xarxes socials podreu trobar totes les fotos de la sortida!