Estratègia digital de centre

L’estratègia digital de centre (EDC) és un recull de tots els processos d’actuació d’un centre amb l’objectiu que tot el personal (tant docents com alumnes) assoleixi la competència digital d’una forma satisfactòria.

A l’INS Flos i Calcat treballem de forma conjunta professors, alumnes i famílies per tal  que l’assoliment de les competències digitals tant en entorns d’aprenentatge com en el dia a dia de tots sigui una realitat. Com a centre de màxima complexitat el gran repte diari és fer front a la bretxa digital, potenciar l’acolliment de l’alumnat en l’entorn digital, especialment aquells que són nouvinguts o amb situació de risc d’exclusió.  L’objectiu és que tothom que forma part de la comunitat educativa tingui les mateixes possibilitats i realment es pugui parlar d’un tracte entre iguals en tots els àmbits.