Georeferenciació

L’Institut Flos i Calcat participa de forma activa en projectes i plataformes  que utilitzen la localització d’espais i llocs d’interès amb coordenades geogràfiques com a eina educativa que permet la integració de totes les àrees de coneixement.

Geoemblemàtics

Iniciativa del programa Comerç i Escoles de l’Ajuntament de Barcelona l’objectiu del qual és donar a conèixer els comerços històrics de la ciutat mitjançant la creació d’una ruta de geocatxing, joc mundial a l’aire lliure que consisteix a cercar tresors amb l’ajuda de dispositius GPS.

Take a walk on the math side

Descobriu els carrers i indrets de Barcelona amb nom relacionat amb la matemàtica i aprofundiu en el coneixement d’aquesta ciència amb el nostre joc de preguntes. Projecte finalista al Student Awards 2018.

Besòs, del Rec Comtal al Parc Fluvial

Evolució històrica de l’ús de les aigües del riu Besòs. Geolocalització dels punts estratègics de la trajectòria del Rec Comtal des de l’origen a Montcada i Reixac fins a la seva desembocadura històrica a Ciutat Vella. Transformació en parc fluvial. Projecte finalista al Student Awards 2019.