Borsa de treball – Pràctiques FP

INFORMACIÓ IMPORTANT:
El curs 2024/25 l’oferta formativa de formació professional de la ciutat de Barcelona segueix transformant-se per donar pas a grans centres d’FP de diferents sectors professionals. En el cas de la salut i l’atenció a les persones podreu trobar l’oferta a diferents instituts de la ciutat. Teniu tota la informació a la web d’FP del Consorci d’Educació de Barcelona
L’oferta del Flos la trobareu a:
Institut Hospital Vall d’Hebron FP sanitària al pg. de la Vall d’Hebron, 93-95
Les jornades de portes obertes en aquest nou centre seran
DAS (Documentació i Administració Sanitàries) dimarts 16 d’abril a les 18h  https://forms.gle/TbtF8nYtEBvMLVW28
CAI  (Cures Auxiliars d’Infermeria) dijous 18 d’abril a les 18h https://forms.gle/MXacv1JqvWCLGEx36
Si teniu alguna incidència amb la inscripció, podeu escriure a portesobertes@ihvh.cat

El centre disposa d’una borsa de treball pròpia on incorporem les ofertes que ens arriben per a què alumnes i ex-alumnes les rebin a través del telegram.

L’alumnat de cicles del Flos i Calcat fa pràctiques a l’Hospital Vall D’Hebron, Hospital Clínic, Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, Hospital de l’Esperit Sant, Hospital QuironSalud Barcelona, Parc Sanitari de Sant Joan de Déu, Institut Guttmann, centres Respir de la Diputacó de Barcelona, centres d’atenció primària, especialitats i CUAP de l’ICS, clíniques dentals i altres empreses privades com Sham.es o ASHO, S.L.

Si teniu una oferta de treball, ens la podeu enviar a borsa@insflosicalcat.cat amb una breu descripció del lloc i el contacte. La farem arribar al nostre alumnat per a què es posi en contacte amb vosaltres.

Si el que voleu és oferir-nos places de pràctiques, podeu escriure a fctflos@insflosicalcat.cat

El tipus de seguiment que fem de les pràctiques és personalitzat, continu i amb un elevat grau de comunicació entre tutors, però s’adapta a les dinàmiques de l’empresa per interferir-hi el mínim possible.

Presentació 18/19 TCAI Vall d’Hebron