Borsa de treball

El centre disposa d’una borsa de treball pròpia on incorporem les ofertes que ens arriben per a què alumnes i ex-alumnes les rebin per email.

L’alumnat de cicles del Flos i Calcat fa pràctiques a l’Hospital Vall D’Hebron, Hospital Clínic, Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, Hospital de l’Esperit Sant, Hospital QuironSalud Barcelona, Parc Sanitari de Sant Joan de Déu, Institut Guttmann, Clínica Sant Jordi, centres Respir Mundet de la Diputacó de Barcelona, centres d’atenció primària, especialitats i CUAP de l’ICS i clíniques dentals.

Si teniu una oferta de treball, ens podeu fer arribar a ebrunat@xtec.cat una breu descripció del lloc de treball, els requisits principals i la persona de contacte per a què la fem arribar al nostre alumnat.

Presentació 18/19 TCAI Vall d’Hebron