Borsa de treball – Pràctiques FP

El centre disposa d’una borsa de treball pròpia on incorporem les ofertes que ens arriben per a què alumnes i ex-alumnes les rebin per email.

L’alumnat de cicles del Flos i Calcat fa pràctiques a l’Hospital Vall D’Hebron, Hospital Clínic, Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, Hospital de l’Esperit Sant, Hospital QuironSalud Barcelona, Parc Sanitari de Sant Joan de Déu, Institut Guttmann, centres Respir de la Diputacó de Barcelona, centres d’atenció primària, especialitats i CUAP de l’ICS, clíniques dentals i altres empreses privades com Sham.es o ASHO, S.L.

Si teniu una oferta de treball, ens la podeu enviar a borsa@insflosicalcat.cat amb una breu descripció del lloc i el contacte. La farem arribar al nostre alumnat per a què es posi en contacte amb vosaltres.

Si el que voleu és oferir-nos places de pràctiques, podeu escriure a:

fctcai@insflosicalcat.cat si són pràctiques per a TCAI

fctdas@insflosicalcat.cat si són per tècnics superiors en Documentació i Administració Sanitàries

El tipus de seguiment que fem de les pràctiques és personalitzat, continu i amb un elevat grau de comunicació entre tutors, però s’adapta a les dinàmiques de l’empresa per interferir-hi el mínim possible.

Presentació 18/19 TCAI Vall d’Hebron