I Jornada del 8 de març del Flos

Durant el mes de febrer, l’alumnat de cicles ha estat treballant temàtiques relacionades amb el gènere a les hores de competències transversals. Entre altres activitats, han realitzat, per equips, vídeos de curta durada que tinguessin relació amb el 8 de març, Dia Internacional de les Dones o Dia de la Dona Treballadora. Tota aquesta feina ha culminat en una jornada de reflexió sobre el feminisme que hem celebrat el dijous dia 7 de març degut a la convocatòria de vaga pel dia 8.

La jornada s’ha desenvolupat amb una gran participació per part d’alumnes i docents. S’ha visionat un documental a partir del qual s’han fet taules de debat. La conversa ha estat intensa i enriquidora, i ens ha permès recollir les conclusions que aviat publicarem.

Després hem iniciat el concurs de curts realitzats per l’alumnat, i hem finalitzat amb l’entrega de premis als tres equips que ells mateixos han votat com a millors.

Ha estat un dia profitós que, a més, ens deixarà bons records.

documental “Las que faltaban”

veient el documental

taules de debat

vídeo guanyador

CONNECTA’T AL FLOS. CONNECTA’T AL FEMINISME!

Primer premi