Cicles formatius de grau mitjà CFGM: Segona fase d’admissió.

A l’Institut Flos i Calcat no hi ha vacants del cicle Cures Auxiliars d’Infermeria.

L’alumnat i famílies poden consultar a través d’aquesta aplicació les vacants de tots els cicles  disponibles a Catalunya:

Presentació sol·licituds.
L’alumnat que va participar en la preinscripció i no va obtenir plaça per assignació o per la gestió de la llista d’espera podrà participar en aquesta 2a fase d’admissió.
El Dept. d’Educació té previst enviar un correu electrònic amb un enllaç a l’alumnat que pugui participar. Per accedir-hi a l’enllaç cal que s’identifiquin amb el codi de la seva sol·licitud i el DNI si és major d’edat, o el del seu tutor/a si és menor.
El període de presentació de sol·licituds en aquesta segona fase serà del 25 al 27 de juliol.
Es podran introduir fins a 5 peticions d’entre els centres, cicles i torns amb oferta de vacants en aquesta 2a fase d’admissió.

IMPORTANT: Les sol·licituds s’assignaran, en primer lloc, a l’alumnat del procés de continuïtat i, posteriorment per als del procés per a la resta de l’alumnat, en els dos casos, ordenades d’acord amb la qualificació mitjana dels estudis o la qualificació de la prova que permet l’accés.