Estrena de l’espectacle “El Nostre Musical” (Vídeo ja disponible!)

El passat 31 de maig i 4 de juny de 2021 les alumnes de tercer de l’optativa “Com sona l’ESO” van representar el seu propi musical titulat “El nostre musical” a la sala d’actes del centre. Aquest projecte va néixer per la necessitat d’expressar musicalment la complicada situació actual , on la cultura en general ha estat perjudicada.

Aquest curs les alumnes de tercer d’aquesta optativa van tenir la iniciativa de crear el seu propi musical, amb guió propi i adaptacions seves de cançons d’altres musicals. Amb aquest projecte les alumnes han demostrat les ganes de fer música tot i que la situació actual ha complicat la realització d’aquest tipus d’espectacle. Vam gaudir totes plegades d’aquest bonic espectacle. Les alumnes que van participar van ser: INGRID ALBET, ROCIO DIAZ, LIDIA GARCIA, PAULA MARIN, LEIRE MARTIN, AINHOA MORENO, VERA SANBLAS, LUCIA SEGURA I JUDIT VELA.

Aquí teniu el resultat: