Distinció PAU a la Martina López

Des del centre, hem contactat amb l’alumna Martina López per donar-li l’enhorabona i ens ha dit el següent: “Per a mi és un plaer rebre aquesta distinció després d’haver posat tant d’esforç en un any acadèmic tan dur com és segon de batxillerat. Aquest mèrit és compartit amb l’institut i per això m’agradaria agrair el treball de tot el personal, especialment el dels professors i professores que m’han acompanyat durant l’ESO i el batxillerat. Moltes gràcies a tots.” Degut a la pandèmia, la cerimònia serà virtual. Tot i que ens sap greu no poder acompanyar la Martina, volem fer valdre aquesta notícia per donar-li l’enhorabona i animar a tot l’alumnat a seguir el seu exemple i anar per l’excel·lència!