Racó del COTAC – alumnes

Formulari d’incidències

Heu d’omplir el formulari d’incidències en cas que tingueu algun problema amb la configuració del vostre dispositiu. També el podeu fer servir com a lloc de suggeriments, si teniu alguna petició que creieu que pot ser raonable l’estudiarem.

Enllaç al qüestionari: https://forms.gle/TCegnWTQH6YHxYL87

Si en tres dies no heu rebut resposta ninguna, aviseu al vostre tutor o tutora. Si heu oblidat el vostre usuari o contrasenya del correu pregunteu al vostre tutor o tutora.

Tinc problemes amb la WIFI. Què he de fer?

Benvolgut alumnat, és bastant freqüent en el centre que intenteu configurar la WIFI del centre al vostre dispositiu i que no us funcioni. Heu de saber el següent:

• Els mòbils NO es poden connectar a la WIFI del centre. El motiu és fàcil d’entendre: els dispositius de connexió a la xarxa no són capses màgiques d’internet, cada dispositiu que és connecta consumeix uns recursos. Al centre tenim molts dispositius de connexió a la WIFI però si tot l’alumnat es connectes alhora a la WIFI, la xarxa del centre es col·lapsaria i no hi hauria internet per ningú.

• Per extensió dels mòbils, la major part de les tabletes Android, encara que no siguin mòbils tampoc les reconeix.

El meu portàtil Windows no li funciona la WIFI del centre. Que passa?

Hi ha alguns motius pels quals això pot passar:

• El més habitual és que poseu malament l’usuari i la contrasenya malament. Pregunteu al vostre tutor o tutora l’usuari i la contrasenya.

• A vegades passa que molts alumnes es connecten alhora i la xarxa no admet a tots els estudiants de la planta. Espera a una altra hora. Si l’averia persisteix avisa mitjançant el formulari de sota.

• Pot passar que la targeta de xarxa del teu dispositiu no sigui l’adequada. A vegades alguns fabricants posen targetes de xarxa de mòbils als portàtils, i quan el sistema les reconeix es pensa que és un mòbil i les discrimina.