First Lego League

Divendres 1 de Febrer es celebra a l’INS Ermengol IV la Micro First Lego League on es realiza una demostració del projecte de robòtica que estan preparant l’alumnat de Tecnologia de 4t d’ESO en col·laboració amb els de Biologia de 4t d’ESO i els de l’optativa de Robòtica de 3r d’ESO.

Aquest torneig és un assaig previ per a la competició FLL (First Lego League) que tindrà lloc a Lleida el dissabte 16 de febrer, en la que hi participaran equips de diferents escoles i instituts.

A més, la setmana vinent anirem a diferents escoles del nostre entorn a difondre el nostre treball i a introduir la robòtica i la metodologia STEM als més petits mitjançant recursos LEGO.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *