INICI DE L’ACTIVITAT EXTRAESCOLAR DE NATACIÓ

Des del PCEE informem de l’inici de l’activitat extraescolar de natació pel curs 20/21 a partir del proper dimecres 21 d’octubre.

L’activitat es durà a terme tots els dimecres entre les 16:45 h i les 17:30 h a les instal.lacions del Club Natació Balaguer. Carrer Urgell n 100 ( poliesportiu)  Balaguer, CP26600.

La situació excepcional en què ens trobem fa necessari, ara més que mai, que els nens i joves practiquin activitat física i mantinguin uns hàbits de vida saludables en un entorn segur. Les activitats aquàtiques són especialment adients per la gran quantitat de beneficis que aporten tant a nivell físic com psicològic i per la seguretat que ofereix la seva pràctica.

La natació es realitza amb monitors del Club, en grups reduïts i estables.

Us animem, doncs, a participar d’aquesta activitat esportiva extraescolar que té un cost de 20€ per tot el curs amb l’assegurança esportiva obligatòria inclosa.

Aquest mòdic preu és possible gràcies a l’ajut de la subvenció del PCEE que el centre rep per activitats esportives extraescolars i a la col.laboració amb el Consell Esportiu de la Noguera i el Club Esportiu Natació Balaguer.

Encara hi ha places disponibles pel grup dels dimecres i estem creant un altre grup pels divendres. Si hi esteu interessats us podeu posar en contacte amb la Coordinadora del PCEE a l’Institut, la Teresa Claverol ( professora d’Educació física).