COMUNICAT AMPA

Benvolgudes Famílies:

L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes us dóna la benvinguda al nou curs 2020-21.

Comencem aquest curs escolar, condicionat per les circumstàncies sociosanitàries de la pandèmia COVID-19.  Serà un any de moltes incerteses. Al centre s’han instaurat diverses mesures higièniques de prevenció enfront la COVID-19, que han generat una organització atípica del Centre. Confiem que siguin de la màxima eficàcia, i amb les mínimes molèsties.

L’AMPA està integrada voluntàriament per les famílies dels alumnes. El seu objectiu és la millora contínua de l’ensenyament que reben els nostres fills i filles. En aquests moments, és molt  important la màxima participació de les famílies, per poder treballar juntament amb el professorat i així aconseguir una educació per a l’excel·lència.

El proper mes de novembre,  es realitzarà  l’Assemblea General ordinària, agrairem que sigui el més participativa possible, ens podeu fer arribar consultes, suggeriments, peticions…, qualsevol nova idea serà benvinguda, ens podeu escriure al següent correu:

apaiesbellcaire@hotmail.com

Aprofitarem aquesta assemblea per fer renovació de càrrecs, tots hi sereu benvinguts i en els propers dies rebreu més informació al respecte.

Aquest any, de ben segur, serà molt especial i de molts esforços, tots haurem d’anar a una per assolir amb èxit els nous reptes. Afrontem aquest curs amb més ganes i il·lusió que mai, i que serveixi per tornar a la normalitat el més aviat possible.

Salutacions!

La Junta de l’AMPA IES ERMENGOL IV