SORTIDA DE 4RT D’ESO A LLANÇÀ

Sempre diuen que anar a la platja va bé. Així, dels dies 8 al 10 de juny, l’alumnat de 4rt d’ESO va anar a Llançà, un petit poble marítim de la Costa Brava. El dimecres, al matí,  vam emprendre camí cap a l’Estartit.

Allà vam anar en un vaixell, anomenat Nautilus, que tenia visió submarina. Les vistes de les Illes Medes eren esplèndides i vam poder observar tot tipus d’aus aquàtiques. Després de recórrer el Parc Natural de les Illes Medes, vam tenir temps lliure i vam dinar. Més tard, ens vam dirigir cap a l’alberg, una casa situada dalt d’un turó, vam desfer les maletes i vam anar a descobrir el poble de Llançà.

L’endemà, dijous, vam fer un recorregut pel camí de ronda GR-92, descobrint cales i platges resguardades de la tramuntana. Sort, perquè bufava moltíssim! Les aigües clares ens van acompanyar durant tot el dia, i vam aprofitar per fer plogging, és a dir, recollir deixalles de la platja i vorals del camí de ronda.

A la nit, vam anar a fer un gelat al passeig marítim i vam gaudir de la nit de Llançà.

L’endemà, divendres, vam anar fins a Sant Pere Pescador per fer caiac al riu. D’antuvi, ens van donar indicacions sobre la utilització del caiac i de les pales i vam viure aquesta gran experiència que se’ns va fer molt curta.

Va ser un record que ens endurem per sempre, juntament amb els nostres amics i amigues dels quatre anys de l’ESO.

Alumnat de 4rt ESO