SORTIDA A ALQUÉZAR

El passat 15 de juny, l’alumnat de 3r d’ESO va fer una sortida a Alquézar, a la província d’Osca per poder completar el Treball de Síntesi.

Només en arribar, vam esmorzar tots junts i, seguidament, el nostre guia, el Javi, ens va fer una visita guiada pel poble. Després d’això, vam fer un joc d’orientació i ens van dividir en vuit equips per poder resoldre les diferents pistes que estaven distribuïdes pel poble. En general, aquesta activitat va ser exitosa.

Després, ens vam posar en marxa per fer senderisme a l’anomenada Ruta de les Passarel·les. En acabar de recórrer la primera part de la ruta, ens van donar temps lliure per poder dinar i banyar-nos tots al riu, ja que les temperatures eren molt altes. El riu es diu “Río Vero” i, en comptes de tenir les vores de terra, tenia pedres blanques; per tant, s’havia de vigilar una mica ja que et podies fer mal. També a les muntanyes hi havia uns buits on a dins, fa milers d’anys, hi guardaven aigua.

Majoritàriament, aquesta va ser la part de la sortida més ben valorada, ja que l’espai era molt acollidor i l’aigua estava a una temperatura ideal.

Quan vam acabar, vam continuar la Ruta de les Passarel·les i, en un moment donat, vam trobar i contemplar una cascada molt bonica. A continuació, ens van fer continuar la ruta i encara que vam passar una mala estona, a causa de la calor i la manca d’aigua, vam arribar tots sans i estalvis. Finalment, vam omplir les nostres ampolles d’aigua i, fins i tot, hi va haver gent que es va voler comprar un gelat, ja que al costat de la plaça principal en venien.

L’opinió general d’aquesta sortida és bona i ens ho vam passar bé, però creiem que alguna de les activitats que vam fer podria haver estat millor.