Veritfruit premia el Projecte d’Innovació “Servei de Box municipal”

El passat diumenge 5 de juny, l’INS Ermengol IV va participar a Firabell de Bellcaire d’Urgell amb un estand on mostrava diferents treballs realitzats amb l’alumnat.

El Sr. Llorenç Llop de Veritfruit i president de l’Associació d’Empresaris Productors de Venda de Proximitat, juntament amb el Sr. Joan Gòdia, Director general d’Empreses Agroalimentàries, Qualitat i Gastronomia del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural  de la Generalitat de Catalunya, la Sra. Pepa Aymamí, Directora de la Fundació Institut Català de la Cuina i la Cultura Gastrònomica i el Sr. Jaume Montfort, alcalde de Bellcaire d’Urgell, van lliurar un diploma i un premi amb dotació econòmica al Projecte d’Innovació “Servei de Box municipal”, el qual ja havia estat reconegut com a primer premi en la competició de robòtica First Lego League.

Es tracta d’un projecte d’entorn, fruit de la col·laboració de l’INS Ermengol IV amb Veritfruit i els Ajuntaments dels municipis adscrits al centre, que pretén oferir un servei de box municipal per a la recollida de productes de compra online, promovent la sostenibilitat, la venda de proximitat i la repoblació dels municipis de les nostres comarques.

Des de l’Institut Ermengol IV, volem agrair aquesta col·laboració, ja que s’han aportat idees i s’han facilitant els recursos necessaris per poder dur-lo a terme.

Iniciatives com aquestes promouen la motivació, el coneixement i la creativitat del nostre alumnat i reforcen el seu compromís amb el centre i l’entorn.