Segon pagament referent a l’estada d’immersió lingüística a Irlanda – 2n ESO

Els comuniquem que procedirem al segon pagament de 200€ referent a l’estada d’immersió lingüística a Irlanda. El cobrament és realitzarà el 7 d’octubre de 2019.

Us recordem que, un cop fet el primer pagament, si un/a alumne/a s’esborra o està sancionat per una falta greu que comporti l’obertura d’un expedient disciplinari NO se li retornarà aquest pagament a no ser que la baixa sigui per una força major.

Els detalls sobre les activitats, el programa i l’allotjament se us comunicaran més endavant en una reunió informativa.

Aquells alumnes que tinguin domiciliats els càrrecs al banc se’ls cobrarà. Aquells que no han domiciliat els rebuts hauran d’ingressar l’import al compte del centre, indicant nom i cognoms de l’alumne, i retornar el resguard de pagament a les professores d’anglès abans del 4 d’octubre de 2019.

Número de compte: ES35 3140 0001 9300 1404 6300

Així mateix us recordem que el proper dijous 3 d’octubre s’ha de retornar a les professores d’anglès el full d’inscripció amb una foto i les condicions generals. Ambdós documents, que els vam donar la setmana passada al/la vostre/a fill/a, han d’estar signats. Cal portar també una fotocòpia del DNI de l’alumne/a.