SORTIDA 17 OCTUBRE – 3r ESO – Ciència al Mercadal

El 17 d’octubre de 2019, alumnat de 3r d’ESO aniran a Balaguer on participaran a la Fira d’experiments “Ciència al Mercadal”.

L’hora de sortida serà a les 9,45h de l’Institut i tornaran a les 13h aproximadament. La sortida és gratuïta, subvencionada pel Consell Comarcal de la Noguera.

La sortida i arribada dels autocars de les diferents excursions que es faran al llarg del curs serà a  l’Institut, per tant aquelles que siguin fora de l’horari escolar, seran els pares els qui hauran de portar o venir a buscar els/les alumnes al centre. La responsabilitat dels professors és des que s’inicia la sortida fins que arriben a l’Institut.

En aquesta sortida SI està permès l’ús del mòbil.

Teniu temps de portar aquesta autorització a la professora corresponent fins el dia 4 d’octubre de 2019.