TALLER MEDIAMBIENTAL DE RÈPTILS I AMFIBIS VIUS – 1r d’ESO

Els comuniquem que el dia 27 de maig de 2021 els alumnes de 1r d’ESO assistiran a un taller mediambiental de rèptils i amfibis vius. Es podran veure i tocar aquests animals i observar com es desplacen. Tindrà lloc a la sala d’actes de l’Institut.

El preu de l’activitat és de 5€.

Els PAGAMENTS s’han de fer a partir d’ara a través de la PÀGINA WEB DEL CENTRE https://agora.xtec.cat/iesermengolquart/. A la banda dreta hi ha un indicatiu taronja de Pagaments en línia. Cal clicar allí i omplir els camps demanats (nom i cognoms, correu electrònic del pare/mare/tutor-a de l’alumne), seleccionar el curs i grup que estan actualment (1r ESO) i descripció de l’activitat a pagar (Taller mediambiental de rèptils i amfibis vius – 1r ESO/5€ ).  Cliqueu Realitzar pagament i us dirigirà a la plataforma de pagament amb targeta. Es pot fer també des del mòbil.

En cas de no fer el pagament no es podrà accedir a l’activitat.

Teniu temps de portar l’AUTORITZACIÓ a la professora d’experimentals i fer el pagament fins el dia 24 de maig de 2021.