Preinscripció alumnat nou d’ESO curs 23-24. Nou! OFERTA INICIAL PLACES

Com en anys anteriors, la preinscripció als estudis d’ESO per a l’alumnat que es vol incorporar a l’institut es fa de forma telemàtica. Es pot fer fent servir qualsevol dispositiu amb accés a Internet (mòbil, tauleta, ordinador…)

Us facilitem informació i enllaços que us seran útils per fer-la:

Centres adscrits
Oferta inicial de places
VÍDEO explicatiu preinscripció
Enllaç a la web on es pot sol·licitar l’alta de l’IdCat Móbil, un sistema d’identitat digital molt fàcil de fer servir que us serà útil per a la preinscripció i també per a gestions amb altres administracions a Catalunya.
Enllaç a la pàgina que explica quina documentació cal preparar en format digital abans de la preinscripció. Cal tenir-la preparada en format digital al dispositiu que s’utilitzi per fer la preinscripció.

Prepara la documentació
Enllaç a la pàgina de l’Ajuntament de Rubí on podeu trobar quina zona us correspon segons el domicili.
Consulteu els centres educatius de la vostra zona a partir de la vostra adreça
Enllaç a la web de la Generalitat per a la Preinscripció a l’ESO.

Accés al web de la preinscripció
Del 8 al 20 de març
En cas de dubtes o dificultats Poseu-vos en contacte amb la Secretaria de l’Institut (tel. 936997961 de 9 a 14 h)
Si no disposeu de mitjans tècnics (mòbil, ordinador, tauleta…) per fer la preinscripció
  1. Us podeu posar en contacte amb la Secretaria de l’Institut (tel. 93 699 79 61) on us donaran cita per ajudar-vos a fer la preinscripció durant els dies del període de preinscripció.
  2. L’OME ofereix acompanyament individual en cas necessari. Dilluns, dimecres, dijous i divendres de 9 a 14.30 h i només s’atendrà tràmits “Suport  preinscripció  escolar” amb cita prèvia. Demanar cita prèvia per via telemàtica, trucant al 93 588 70 00 ext. 6369, o bé adreçant un correu electrònic a ome@ajrubi.cat